سیستم انبارداری

سیستم انبارداری به سفارش دانشگاه ملی ملایر به همراه اپلیکیشن اندروید




این پروژه در سال 1398 به سفارش دانشگاه ملی ملایر طراحی شد. با توجه به سیستم سنتی انبار داری موجود در آن زمان ، برنامه ریزی هایی انجام شد تا ساز و کار به صورت دیجیتالی انجام شده و سیستم کاغذی از بین برود. روند انبارداری شامل ساختمان ها ، طبقات ، اتاق ها ، مسئولین و کالاهای مختلف بود که ثبت و مدیریت و بازرسی هرکدام از آن ها با توجه به گسترش فضای فیزیکی دانشگاه کار دشوار و طولانی بود.

این پروژه شامل یک بخش مدیریتی بوده که کلیه اطلاعات در آن وارد می شوند. اعم از ساختمان ها و طبقات و غیره. سپس روند تخصیص و مدیریت کالا ها از طریق اپلیکیشن موبایل صورت پذیرفته تا متصدی از سرعت عمل و دقت بالاتری بهره مند شود.

تصاویر

داده های موجود در این تصاویر آزمایشی هستند

صفحه ورود


صفحه اصلی پنل مدیریت


صفحات مدیریت اطلاعات - ثبت کالا

اپلیکیشن اندروید

داده های موجود در این تصاویر آزمایشی هستند

صفحه اصلی


ورود به حساب کاربری


منو


لیست ساختمان ها


ثبت ساختمان جدید


لیست مسئولین


ثبت مسئول جدید


مشخصات مسئول - شامل ساختمان ، طبقه ، اتاق و لیست کالا ها

تخصیص کالا

روند اضافه کردن کالا به اتاق به این شکل است که هر اتاق یک بارکد اختصاصی داشته که در قسمت ورودی نصب می شود. و مسلما هر کالایی نیز بارکد تعریف شده ی خود را دارد. با اسکن این دو بارکد می توان به راحتی کالا را به ان اتاق اضافه کرد.

اضافه کردن کالا به اتاق


اسکن بارکد